Wywiady

  • Rozmowa z dr. Adamem Mokryszem, Prezesem Grupy Mokate oraz dr Katarzyną Mokrysz, Dyrektor Generalną. Czytaj więcej »

  • Postęp technologiczny to kluczowy trend zyskujący na popularności. Korzyści płynące z wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych funkcjonujących w ramach przemysłu 4.0 to elastyczność i szybkość, efektywność i konkurencyjność. O rozwoju automatyki przemysłowej, innowacyjnym NEO SIG, nowym asortymencie stworzonym dzięki połączeniu szwajcarsko-niemieckiej inżynierii... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Weronika Nowak. Czytaj więcej »

  • Selgros Cash & Carry jest obecny na polskim rynku już od 25 lat. Ten wyjątkowy jubileusz świętujemy z wyjątkowymi osobami – Klientami, którzy są z nami od samego początku. Czytaj więcej »

  • Wawel w królewskiej odsłonie

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Nowe logo i odświeżona szata graficzna produktów to dopiero początek zmian. O nowej roli, podejmowanych krokach i kluczowych wartościach marki rozmawiamy z Dariuszem Chwierutem, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »

  • MediaMarkt – radość z nowych technologii

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Święta to wyjątkowy czas, nie tylko ze względu na ich rodzinny charakter, ale też ze względu na wzmożone zakupy i poszukiwanie precyzyjnie dopasowanych usług. O ofercie MediaMarkt opowiada Andrzej Jackiewicz, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować handel. O wpływie rozwiązań wsparcia sprzedaży na konkurencyjność producentów i retailerów opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Inwestycje są podstawą rozwoju każdej firmy

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Rynek mleczarski w Polsce bardzo dobrze się rozwija. O przyszłości firmy, „zielonej transformacji” i wyzwaniach jakie stoją przed całą branżą – rozmawiamy z dr. inż. Ryszardem Piziorem, Prezesem Zarządu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Włoszczowa. Czytaj więcej »

  • Wielkopolski Indyk – dedykowane specjały indycze

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Produkcja „od pola do stołu” ma obecnie duże znaczenie i jest coraz bardziej doceniania przez konsumentów. Dobrze o tym wie firma Wielkopolski Indyk, która w tym roku obchodzi swój znaczący jubileusz. O produkcji, nowej marce i trendach na rynku mięsa opowiada Marek Osuchowski, Dyrektor Handlu i Marketingu w firmie Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »

  • JemyJemy w Polsce i na świecie

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    JemyJemy to silna i nowoczesna marka spożywcza, wpisująca się w potrzeby współczesnych konsumentów. Jej obecna oferta to dopiero początek, baza do dalszego rozwoju w różnych segmentach rynku. O kategorii dań gotowych, bieżących trendach i najbliższych planach rozmawiamy z Krzysztofem Stojanowskim. Czytaj więcej »

  • To jest pyszne na każdą okazję!

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Starannie wyselekcjonowane produkty z oferty Hochland Professional – sery twarogowe Cremette i Creamland mogą być doskonałą bazą dla cukierników. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • By świąteczny stół był wyjątkowy

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Tradycyjne wędliny to istotny element polskiego świętowania. Zarówno w okresie Bożego Narodzenia, jak również podczas sylwestrowej nocy czy karnawałowych spotkań. Schaby, kiełbasy, szynki, wędzonki – z wyśmienitymi dodatkami – marka Duda oferuje szeroki wybór. O ulubionych świątecznych przysmakach Polaków rozmawiamy z Edytą Zębalą, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych... Czytaj więcej »

  • Rozmowa z Janem Kolańskim, Prezesem Grupy Colian

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Rynek słodyczy wciąż się zmienia, a zadaniem producentów jest jak najszybsza i jak najtrafniejsza reakcja. O wzroście cen, inflacji, a także dopasowaniu oferty do oczekiwań współczesnego konsumenta opowiada Jan Kolański, Prezes Grupy Colian, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem Departamentu International... Czytaj więcej »

  • Terravita: „Nie zatrzymujemy się”

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri... Czytaj więcej »

  • Terravita: „Nie zatrzymujemy się”

    Środa, 02 listopada 2022

    Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak w tym czasie wygląda sprzedaż słodyczy, jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek,... Czytaj więcej »

  • Nestlé: perspektywy i kierunki rozwoju

    Wtorek, 18 października 2022

    O działaniach prowadzących do wzrostu sprzedaży, wyzwaniach związanych z niedoborami na rynku oraz o zobowiązaniach na rzecz klimatu z Rafałem Wróblewskim, Członkiem Zarządu i Dyrektorem Sprzedaży w Nestlé Polska rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Prospołeczne innowacje

    Wtorek, 18 października 2022

    Współcześnie innowacje stają się nie tylko wyrazem kreatywności, ale przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby konsumenckie. O relaunchu marki Sofin opowiada Marta Oracka, Market Research&Brand Development Manager w firmie Global Cosmed. Czytaj więcej »

  • Rewolucja pod kontrolą

    Wtorek, 18 października 2022

    „Aby połączyć proszek i 3 rodzaje żeli do produkcji wykorzystujemy formy używane także w fabrykach… czekoladek!” – o nowej generacji kapsułki Somat, oczekiwaniach konsumentów oraz idealnych produktach piorących, „skazanych” na sukces rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, Dyrektorem Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Grupa Maspex dołączyła do grona założycieli i partnerów Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji (EIT Food). O korzyściach z uczestnictwa w konsorcjum, projektach edukacyjnych i jego głównych celach rozmawiamy z Martą Kutyna-Bakalarską, Dyrektor Działu Zarządzania Innowacjami w Grupie Maspex. Czytaj więcej »

  • Nowy wymiar przyjemności dla każdego!

    Wtorek, 18 października 2022

    Nowe serki wiejskie Almette to wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Rynek słodyczy pod znakiem innowacji

    Wtorek, 18 października 2022

    Słodycze od zawsze były istotną częścią rynku FMCG. Jednak cała kategoria w ostatnich latach została wystawiona na próbę – pandemia, trudności z dostępnością surowców, wzrost cen… Jak obecnie radzi sobie ten segment? O pozycji słodyczy nieczekoladowych na polskim rynku opowiada Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający w Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Prokurenta, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w HELIO kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • W kierunku innowacji

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Obecność marki na rynku to dopiero początek. Kluczem do sukcesu jest umacnianie jej pozycji oraz odpowiadanie na zmieniające się potrzeby konsumenckie. O innowacyjności i trendach na rynku chemii gospodarczej mówi Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • „…Rynek to żywy organizm…”

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Jak obecnie wygląda rynek wyrobów garmażeryjnych? Jak ostatnie lata wpłynęły na jego rozwój? Rozmowa z Emilem Dzianokiem, dyrektorem handlowym w firmie Jawo. Czytaj więcej »

  • Ku zdrowym nawykom

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Świadomość Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i walorów płynących z diety roślinnej rośnie z roku na rok. O działalności polskich firm i innowacyjności w zakresie produkcji warzyw opowiada Michał Taraska, Project Manager w Hazera Poland. Czytaj więcej »

  • Fenomen loterii Almette

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Historia loterii Almette „Dom z natury” sięga roku 2016. Wtedy ta promocja konsumencka znacznie zwiększyła zainteresowanie konsumentów produktem, co odzwierciedlały wyniki sprzedaży, a IV kwartał 2016 był najlepszym kwartałem dla Almette od 21 lat – od początku obecności marki na polskim rynku. Kolejne lata i edycje loterii przynosiły kolejne rekordy, ale czy w tym roku... Czytaj więcej »

  • Gibar – słodkości z tradycją

    Poniedziałek, 12 września 2022

    O ofercie łączącej tradycję z nowoczesnością, strategii pozwalającej odpowiadać na potrzeby konsumentów i o tym jak rozwinęła się firma przez 30 lat na rynku opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny w firmie PPHU Gibar. Czytaj więcej »

  • Stokrotka stawia na rozwój

    Poniedziałek, 12 września 2022

    „Dziś jesteśmy jedną z czołowych sieci sklepów w kraju” – o działaniach, dzięki którym sieć wzmacnia swoją pozycję opowiada Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. Czytaj więcej »

  • Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

więcej artykułów